יום שלישי, 5 במאי 2009

הפסקת עישון - גמילה מעישון

כל מעשן יודע שהעישון גורם לו להיות מסריח, גורם לו להוציא כסף רב והכי נורא - פוגע לו בבריאות ומסכן אותו. רוב המעשנים מנסים בשלב כזה או אחר להפסיק אך ללא הצלחה. חלק מהמעשנים שמעוניינים להפסיק אף דוחים את הקץ בטענה שכרגע זה לא זמן טוב להפסיק לעשן.
כיום, ניתן למצוא שיטות רבות להפסקת עישון, החל מכדורים ועד הפסקת עישון בעזרת חייזרים.

אם גם אתם מעוניינים להפסיק לעשן אז העצות הבאות בשבילכם:

החלפת התמכרות - על מנת להיפטר מההתמכרות לעישון עליכם להתמכר למשהו אחר. דוגמאות טובות לכך יכולות להיות: חיטוט באף, ממתקים, התמכרות לקוק/ה קולה, אלכוהול, צפייה בפורנו, התמכרות לצעירים חסרי מנוח / ערוץ ויוה (לנשים).

ההתערבות -
התערבו עם עורך דין כי אם תחזרו לעשן תתנו לו את הבית שלכם / סכום כסף גבוה. אם העורך דין מבקש מכם לחתום על מסמך אל תהססו.


עזרה מחברים - בקש/י מחבריך לכלוא אותך במקלט של הבניין קשור באזיקים לספה הישנה שהשכנה הזקנה שלך השאירה שם מתקופת המנדט. יש לתת להם הוראה להשאירך שם כחודש עד חודשיים ושבשום מקרה לא ישחררו אותך. כמו כן, השימוש בפלאפון אסור (מותר ווקי טוקי שממילא לא יקלוט מתוך המקלט אבל יתן תקווה שיש שם מישהו). יש לשים לב לבחור חברים טובים בלבד ! זיכרו - הם גם אלה שיצטרכו להביא לכם אוכל ושתיה בכל יום.

שומר ראש - פרסמו מודעה בעיתון - "דרוש יוצא יחידה קרבית קשוח במיוחד לעבודה מעניינת". שכרו את האדם שעונה למודעה ובקשו ממנו להיצמד אליכם בכל שעות היום. ערכו איתו הסכם שבמידה והוא תופס אתכם מעשנים עליו להכות אתכם ובמידת הצורך אף לשבור לכם איברים בגוף (רגל, יד, צאוור וכו').

הרעלת ניקוטין - רדו לקיוסק השכונתי ורכשו 10 פאקטים של הסיגריה הכי חזקה שאתם מכירים. שבו בביתכם ועשנו את כל 10 הפאקטים ברצף. ובמידה וזה לוקח יותר מיממה יש להישאר ערים עד שכל הסיגריות נגמרות. אצל חלק מהמעשנים ההרעלה יכולה להגיע גם בפאקט השני או השלישי. אם כן, כיצד תדעו מתי עליכם להפסיק ולהזמין אמבולנס ? התשובה לכך היא פשוטה - בדיוק 25 סיגריות לאחר שאתם מבחינים ברוק דמי.

ניתוח פלסטי - בקשו ממנתח פלסטי לסתום לכם את הפה לתקופה של חודש. את האוכל תצטרכו להשחיל מאחורה. במידה ואין באפשרותכם הכלכלית לשכור שירותים של מנתח פלסטי ניתן לרכוש דבק 3 שניות (סופר גלו) ולהדביק בעצמכם או - לבקש מהתופרת השכונתית.

* הערה אחרונה: לא מומלץ ליישם את העצות. הכותב מעשן בעצמו ולא ניסה מעולם את הדרכים הנ"ל וגם לא ינסה. כל הפועל על פי הרשום עושה זו באחריותו בלבד (שלא לדבר על זה שהוא יוצא ממש טיפש).

6 תגובות:

  1. פוסט מעולה!!!

    ממליץ לקרוא על הפסקת עישון לפני שנכנסים לתהליך, מנסיון - זה יכול להיות כואב אם עושים את זה על "עיוור" בלי הכוונה..

    השבמחק
  2. מה זה מה אתה עובד עליי או מה? שמתי דבק על הפה וזה לא יורד!! ואני מת לסיגריה ניסיתי לעשן מהאף ונחנקתי מה אני עושה עכשיו?? אני גם לא יכול להתקשר לאמבולנס כי אני לא יכול לדבר הצילו!!!!!

    השבמחק
  3. האמת שישנו ספר שלא מעט אנשים הפסיקו לעשן לאחר קריאתו, הוא נקרא: הדרך הקלה להפסיק לעשן-אלן קאר.
    אני אישית מכירה 4 אנשים שהצליחו להפסיק בזכות הספר הזה.

    השבמחק
  4. החלפת ההתמכרות היא רעיון גרוע לטעמי. עדיף לטפל בה, לרפא אותה, למרות שאצל רוב האנשים לא ניתן לעשות כן - למשל אנשים שיש להם הפרעת עיוות גוף ולא מפסיקים לעשות ניתוחים פלסטיים (אורית פוקס למשל).

    השבמחק
  5. אחלה פוסט - אחלה עצות תודה רבה

    השבמחק
  6. Ηoωdy! Thiѕ articlе сould not be written аny better!

    Goіng thrοugh thіs post гemіndѕ me of
    mу prеvіous гoοmmate! He cоntinuаlly κept preaсhing аbout thiѕ.
    I am going tο fοгward this poѕt tο him.

    Faіrly certain he wіll have а great read.
    Thаnks fοr sharіng!

    Feеl fгee to surf tо mу wеb-sіte .
    .. androgenic steroids

    השבמחק